Jesienną porą...

03:37 Afaryza 8 Komentarzy



Witajcie! 

Blog nieco się zmienił z fotograficznego na takiego na którym możecie znaleźć stylizacje na daną porę. Mam nadzieję, że to nie będzie jakoś Wam przeszkadzać. Ostatnio naszła mnie ochota na takiego właśnie bloga, na którym mogłabym przedstawić wam kilka fajnych stylizacji. A że w życiu trzeba robić to co się lubi to nie mogłam tracić czasu. Posty będę dodawała (przynajmniej taki mam zamiar) przynajmniej raz w tygodniu. Jaki teraz będzie temat bloga?

 #moda #stylizacje #ubrania #buty #street_style #fashion #clothes #shoes 

Przechodząc do meritum...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was jesienne stylizacje, które jak mam nadzieję przypadną wam do gustu. Na początek dodałam stylizacje ze swetrami, które możecie założyć na spacer, randkę, spotkanie z przyjaciółmi. Jeżeli chodzi o mnie to jestem wielką miłośniczką swetrów. Kilka zestawów: 



















 Kilka naszych polskich blogerek też przygotowało stylizacje ze swetrami a oto one:

  • Pierwsza propozycja od Maffashion


  • Ceci Bloom



Podejrzewam, że chodzicie też do pracy lub szkoły i potrzebujecie bardziej eleganckich stylizacji. Często wystarczy, że założysz pod niego koszulę z kołnierzykiem, ale nie zawsze się to sprawdza o czym należy pamiętać. Więc oto kilka zestawień koszuli ze swetrem:







Mam ogromną nadzieję, że spodobał Wam się artykuł i będziecie dalej chętnie mnie odwiedzać.

SEE U SOON! ♥



Zobacz również:

8 komentarzy: