SWAG SHOW Silesia

13:30 Afaryza 5 Komentarzy

Po króciutkiej przerwie znowu powracam do blogowania.

A dzisiejszy post to kolejna porcja zdjęć, ale tym razem z SWAG SHOW Silesia.

W minioną sobotę (28.11.2015r.) w MCK w Katowicach odbyły się największe targi odzieżowe w południowej Polsce tzn. SWAG SHOW Silesia. Sam wstęp był bezpłatny. Ze względu na to, że Katowice są oddalone od mojego miasta o ok. 30 min drogi, więc musiałam się tam pojawić i zrobić kilka zdjęć.

Cała impreza odbywała się z udziałem DJ'a, którego muzyka przypominała taką z wybiegów., co nadawało klimatu.




Tym razem na targach można było spotkać się z ambasadorkami DDOB - Daily Dose of Beauty. Można było zrobić sobie zdjęcie z ambasadorkami oraz wziąć udział  w konkursie.



Kolejną fajną rzeczą była możliwość porozmawiania z wieloma projektantami oraz designerami. Pozycja obowiązkowa wśród imprez dla osób interesujących się streetwearem oraz szeroko pojętym dizajnem.


Gdy jechałam na SSS to dokładnie wiedziałam jakich wystawców muszę odwiedzić, natomiast po odwiedzeniu tych najważniejszych postanowiłam zobaczyć każde. 
Moim zdaniem jest to fajne wydarzenie, ale na pewno bardziej wyczekiwaną imprezą modową jest MUSTACHE YARD SALE (z tego co mi wiadomo odbędą się w marcu).

A teraz zostawiam Was ze zdjęciami. 

xoxo




















Dziękuję za uwagę
See u soon
xoxo

Zobacz również:

5 komentarzy:

  1. Super fotorelacja i bardzo fajna muzyczka, słucham teraz cały czas! :))

    MÓJ BLOG (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super! Cieszę się, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia *.*
    piosenka bardzo fajna, wpada w ucho ;)
    thisismyworld425.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkam tak blisko, a nic o tym nie słyszałam :( szkoda bo też bym się wybrała

    OdpowiedzUsuń