Złap jednorożca - H&M

18:25 Afaryza 9 Komentarzy


Hejka! 

To już dzisiaj możecie zapolować na jednorożca! 
Znana każdemu szwedzka marka H&M urządza dzisiaj polowanie na jednorożca.
Niestety akcja jest bardzo tajemnicza i nie zdradzają szczegółów. 

Za pomocą aplikacji  Periscope możecie śledzić jednorożca i go złapać na terenie Warszawy. 
Mam cichą nadzieję, że za niedługo uda się powtórzyć akcję na terenie Śląska.

Całe info dostępne tutaj: https://www.facebook.com/events/537682169713660/

A ponieważ tak bardzo lubimy jednorożce specjalnie dla Was z Sarą zrobiłyśmy kilka zdjęć. 













Jeżeli chcesz kupić takiego jednorożca to zapraszam do sklepu poniżej:








H&M -  Strój jednorożca












Jednak jednorożec nie jest jedyny. Możecie wybierać wśród kilku strojów:





Dziękuję za uwagę
See u soon

xoxo





Zobacz również:

9 komentarzy:

  1. Strój jednorożca idealny dla mnie haha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący post, a zdjęcia po prostu bajeczne!
    Zapraszam do mnie: http://dleathach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój pandy i jednorożca najbardziej mi się spodobał ;P Boskie zdjęcia <3

    http://loowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba też najbardziej przypadły te dwa. Dziękuję :)

      Usuń
  4. Ojej :)
    Dziękuję Ci bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tym kostiumie prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! Świetny blog i post ! "Stylizacja" również cudowna :)) Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń